11 martie 2009

Uite autostrada! .. NU e autostrada!




Porţiunea Cernavodă - Constanţa din Autostrada Soarelui (A2) va fi gata în primăvara lui 2011, a promis, astăzi(11 martie 2009), ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.

Ma doare capul... si nu doar ce'l de pe umeri:D.. daca ma intelege'ti ce vreau sa zic!! Mai am putin.. si ma pregatesc sa dau si eu de permis!(asta cand oi avea ce sa conduc... cu ocazia asta vreau sa'i transmit mamei un mesaj "HAI O DATA CU MASINA AIA!!!" ..hiu.. gata ma simnt mai bine!!! Deci... eu astept cu sufletul la gura Bucuresti - Brasov .. sa ma duc la munte frate.. nu la mare pentru ca nu'mi place ce este drept:D!
In concluzie in cati 1000 de ani termin astia autostrazile?? Apai cum toti oamenii se intreaba lucrul asta.. c'am toti isi raspund singuri:D.. acelasi raspuns... NEVER!! Sincer la 18 ani ai mei.. ma gandesc daca sa plec din tara... sau sa raman aici si sa'mi deschid o afacere!! Daca plec din tara... nu am rude.. nu am pe nimeni in afara sa ma indrume! In tara daca raman si'mi deschid firma.. daca nu ai PILE pe la dracu in praznic.. te mananca... FISCUL si nu numai:D.. intr'un cuvant STATUL!!! In concluzie... Noi (generatia viitorului) cum o sa razbim? Unde sunt oamenii destepti din tara asta?? Pentru ca dupa o batalie c'am toti se cred viteji .. sau cum era proverbul ala:D.. in fine... in concluzie ca sa ajungi in parlament.. trebuie sa ai PILE... baietii destepti isi deschid FIRME .. isi construiesc IMPERII.. si traiesc bine!!! Off m'am incins la creier!!!

Niciun comentariu: