28 aprilie 2009

Plimbare plimbare... dar mai trebuie si Scoala... sau nu!!!







Pai cum sa zic... Luni... am fost la Scoala... si de acolo.. nu ma intrebati cum am aterizat la munte:)).. dar am aterizat cu bine!!! Am urlat tot drumul pe melodia lui PUYA ( multumim Adi/Catalin).. si dupa pitipoance dc nu? Faza cea mai tare dupa parerea mea a fost cand am plecat din ploiesti la METRO.. era un cioban cu niste oi aproape de shorumul Skoda.. si scoate capul pe geam unul dintre colegi.. si il intreaba cat e kilogramul de branza! Dar ciobanul de colo... scoate p**a si yo arata:))!!!! Am ras de nu am mai putut:))!!! Dar de... aia este!!! Sper ca de 1 Mai sa nu ploua la munte.. sa fie innorat dar sa nu ploua ca mooor!!!



Iulik!!!
Vezi mai multe video Haioase »



Iulik!!!
Vezi mai multe video Haioase »
Iar aici.. reclama neplatita!!

Niciun comentariu: