30 septembrie 2009

Somnul meu... de azi-noapte!!!




Cred ca am ajuns sa povestesc despre trecut!!! Ei bine.. exista o natie de oameni!!! Dap.. ati ghicit.. este vorba de renumitii, inegalabilii, pampalaii, prostii, hahalerele...etc. de TIGANI!!! De ce spun asta? Ei bine aseara mai inspre noapte asa, unii de la casele invecinate de langa blocul unde domiciliez, au facut mare tam-tam!!! Cu mici, friptane, etc... plus muzica lor de prost gust!!! Toate ca toate.. dar eu daca m'as insura, dupa parerea mea ma duc la restaurant, incapere inchisa, sa urle muzica cat vreau yo.. si asa mai departe!!! Ca tot p'akolo iesi la cheltuiala.. faza este ca ai mai mult de lucru de spalat vasele etc!! Ma rog... Si pana pe la 12 - 1... toti locatarii blocului A10 de pe strd Cibinului... au fredonat: "De la nasul mare pentru nasul mic.. Fara impoziteeeeeee...!!" Constient fiind ca am pregatire la romana a doua zi... am incercat sa dorm!! Dar ce am putut..? Sa'l ajute Dumnezeu pe ala de "a cantat" azi'noapte sa'si i'a de banii aia neimpozitati MEDICAMENTE!!!

Niciun comentariu: