13 august 2008

ORADEA..2008™!!!!!












Pai ce sa zic..am plecat om..si m'am intors nebun(dupa fete)..!!!Anul asta a fost un an...tare "fustangiu"(as putea zice asa)...pt ca unde vedeai cu ochii numai fete..una si una..dar numai 1 am ales;;)!!!!In fine..anu asta..daca nu eram in camera..alergam porumbei..daca eram la o "bere" cu baietii beam ceai...daca nu faceam nick din astea 2 variante..opream fetele pe strada sa faca poze cu mn(fata blonda in pantaloni negrii). Cand fotograf cand gagicar...in fiecare seara..mergeam cu fetele..se uita lumea urat la mn..pfuuu..gelosi frate!!!!Cine a zis ca nu este periculos sa umblii cu fete frumoase pe strada??SE INSEALA!!!!!Fuse'i pe la MONEASA..hmm..destul de fain..!!!!Am avut o gramada de peripetii!!!IMPORTANT este ca m'am DISTRAT..mi'am facut PRETENE noi(in special ALE)..f OK fata..te pup..daca citesti mesajul asta;)..!!!app(mama te primeste la ploiesti..asa ca daca vreodata iti vine gandul sa ne vizitezi..imi zici si vin si te iau de la gara sau de la SIBIU:D:) )!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

f tare frate!!!!

Anonim spunea...

ff mishto...felicitari mey!!!