28 iulie 2008

AZI PE 4 AUGUST!!!!!!





Mai sunt cate'va zile si urmeaza sa plec si eu in vacantza..!!!yeee..:D..de cand asteptam:D:X..!!!Unde plec?..pai nu stiti..unde am fost si acum 2 ani..adica in cel mai frumos oras din romania..cu cele mai frumoase fete..cel mai CIVILIZAT oras...cum ploiestiul mai are de asteptat ani buni la civilizatie....eu merg direct la ea..sa va povestesc ca oamenii de acolo nu sunt ca aici..mi s'a intamplat sa ma claxoneze unu pe strada ca mergeam pe strada si nu pe trotuar(dar prostu nu vedea ca nu exista trotuar) si m'a claxonat..si a trecut pe langa mine uitandu'se in oglinda retrovizoare...eu nu'i vedeam decat ochii pe buzele mele..si yo in momentul acela l'am injurat(n'am tipat..dar am zis acolo o injuratura)..stiti ce frana de toata frumusetea a pus si a dat si cu spatele pana la mn..imi intrase morcovul:))...si a deschis geamul si ma intreba "care este problema?"..si yo i'am zis "dc ma claxonati cand vedeti ca nu este trotuar!!!"..si atunci a plecat...nici yo nu am mai zis nimic..ca daca eram de acolo..sarea cu scandal..dar yo mergeam sa ma distrez nu sa'mi ocup timpul cu prostii!!!!..deci..ceea ce vreau sa subliniez ca in ploiesti daca iti face unu asa in genul asta si il injuri..pai ala trece mai departe..astia se respecta..te bat pe loc!!!:))!!!..abia astept ORADEA:X:D!!! Am cate'va poze din oradea...cum vi se pare orasul?..lasa'ti comentariu!!!

Niciun comentariu: