20 august 2009

Oradea 2009!!!




Aşadar şi prin urmare.. am ajuns şi la oradea cu permis cu tot, dar cu trenul:D!!!! Nimic rău pînă aici, rău a fost că nu am plecat odată cu toti ceilalţi!!! Bineînţeles din anumite motive "de încăpăţînare" a unor persoane dacă pot spune aşa!! Si cred ca pot!! în fine.. Numai Kynderi in tabără!!! Pardon .. noroc cu un locatar de pe acolo care a mai schimbat atmosfera că altfel chiar că puteam să'mi pun streangul de gat !!!! Am un singur regret.. sper ca pe viitor Florin, fostul administrator sa revina cu bine la carma Inspectoratului!! Sper că v'am convins să mergeţi la Oradea.. unde va GARANTEZ: curăţenie, civilizaţie, femei de vis, unde cu adevarat se aplică legile Romaniei şi multe alte chestii de care vă puteţi bucura,în care în alte locuri SIGUR nu găsiţi!!! Dacă aveţi comentarii nu vă ruşinaţi unul de celălalt!! UPSS.. era să uit!! Ţin să mulţumesc unora dintre colegi/prieteni pentru dovada de profesionalism si respect faţă de sine!! Mulţam băieţi pentru melodii!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu un locatar de pe acolo huh?;))