20 septembrie 2010

Let's do the ... KissFm

Vara aceasta am petrecut-o in cel mai frumos mod posibil: in bataia brizei, direct si in direct de pe malul marii. Chiar si echipa care nu a fost la mare, a adus atmosfera de la Mamaia si Costinesti direct in inimile ascultatorilor. Ziua pe plaja, noaptea toata in cele mai tari cluburi si la cele mai tari petreceri, pana la rasarit.
Vara aceasta am batut tara in lung si in lat, si am spus ca a fi eco nu e neaparat o moda de hipster, ci e un lucru benefic pentru toata lumea. 50 de biciclete au ramas in urma, sa inlocuiasca, atunci cand se poate, mersul cu masina sau cu mijloacele de transport in comun.
Vara aceasta am fost prezenti la cele mai mari si mai tari concerte din tara. Am cantat, am dansat si ne-am bucurat impreuna de artisti internationali legendari, veniti, unii, pentru prima data pe la noi.
Vara aceasta ne-am gandit ca, daca tot este principalul sezon al vacantelor, ce bine ar fi sa beneficieze de concediu si cei care, poate, nu isi permit pe timp de criza. Asa ca am trimis romanii in vacante de vis, atat in tara, cat si pe alte meleaguri, ca sa vedem cum e si pe la altii.
Vara aceasta, Romania a ascultat Kiss Fm.
Suntem, din nou, radioul numarul 1. Va multumim!
Va multumim ca ne ascultati, va multumim ca sunteti carcotasi.
Echipa Kiss Fm
As avea cateva poze de aratat:)!


Asta face don Director ca sa se convinga ca este NO1:) Cei drept tin sa il felicit personal pentru ideile geniale pe care le are iar aici tin sa precizez ca nu fac mijto DELOC:)! Singurul post de radio LIBER din Romania:).. care stie sa faca caterinca/show, pt ca in ziua de azi nu prea se mai tine cont asa de mult de stiri etc:).. caterinca e la putere:) Lumea vrea sa rada, sa iasa din amortzeala asta de la servici ca le tzartzaie curu pe scaun ca ii da seful afara:) Si atunci este simplu.. Unde este show'ul cel mai tare in FM'ul din Romania cand este vorba de caterinca? Ati ghicit:) KissFm!:) Felicitari baietzi:) Tineti'o tot asa;)) Pana ma fac eu mare.. ca pe urma lasati No1 in bratzele mele.. nu promit la KiSSFM dar la un post de radio cu sigurantza;))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Traiasca Kissfm..:)