03 septembrie 2010

Vine iarnaaaa...!

A trecut si vara calendaristic! Cu o parere de rau pot spune ca a mai trecut un an... Incepe si nesuferita aia de scoala, pe care bag mana in foc ca in ziua de azi nimanui nu ii mai place scoala asa de mult cum era pe timpuri! Vorbeste Iulica.. ca de parca pe timpuri ii placea scoala:))! Ziceam asa ca fapt divers. Cei drept ni se apropie si zilele de nastere:D.. cei care s'au nascut mai la sfarsit de an asa:D:X! Eu unul.. nu credeam ca o sa apuc sa traiesc pana la 20 de ani, dar observ ca nu e chiar asa de rau! Sunt constient de un singur lucru: O viatza ai, si pe aia trebuie sa o traiesti la maxim! Acum nu ma intelegeti gresit... dar eu unul am ajuns in momentele acelea cand esti plictisit, sa fac ceva.. Orice:D! Nu de alta, dar cum am spus si mai sus.. o viatza avem:)! Cand imi contactez prietenii/amicii si ii intreb nuj ce.. "sunt plictisit/a!" Apai daca nu ai ambitzie sa nu mai fi, eu unul nu am cu ce sa te ajut! nu pot dekt sa iti spun sa experimentezi alte lucruri pe care la un moment dat s'ar putea sa iti placa:D:)! Sincer nu va pot da exemple:D:D:D! Oricum.. Oameni buni, vine iarna! Sfatul meu.. plimbati'va chiar si k ultimii banuti pe care ii aveti:).. traitzi'va viata! Nu o lasati sa va traiasca ea pe voi:)

3 comentarii:

Rucs spunea...

chiar inainte sa ies mi-a sarit in ochi faza cu daca tot ai intrat lasa si un comment si am zis ca no , sa las :)). chestia e ca si eu sunt activa de genu meu si as face orice, si as pelca oriunde, da daca n-ai oameni , daca chiar nu ai cu cine, mai te si traieste in viata din cand in cand. :( asa ca nu depinde in totalitate de propria persoana. :))

DigitalArtwork Design spunea...

mai este pana vine iarna...

Anonim spunea...

@Iulian Ghilencea: @rucs: sti oare senzatia aceea sa faci pe dracu in 4 sa faci ceea ce iti place? Cam ceva de genu trebuie sa facem noi! Nu ai cu cine? Intreaba lumea pe strada.. pe cine vrei tu (dupa standardele tale) si vezi cati or sa vina si cati nu;))! Eu am incercat... vorbesc din experientza! Succes si te mai astept:)