25 iulie 2008

iuliK la KISSFM!!!!




Am trait s'o vad si pe asta.....live on kissfm!!!! Usor nu a fost...pentru ca nu a fost aproape de orasul meu natal...dar ce mai conteaza restul cand eu m'am vazut implinit ..in carne si oase in studioul KISSFM langa DJ-ul Virgil Batista:D!!!! De cand am intrat in cladire pulsa inima neobisnuit de repede...faza nasoala pe ziua respectiva este gardianul de la usa:)...al drq-u nu ne lasa decat 30 de minute..pentru ca era directorul...si nu aveau voie cu invitati in emisie ca cik ii tinem de vorba si uita sa vorbeasca la microfon....!!!!! Toate bune si frumoase pana cand ma apropii de studiou....pana ajung la studiou..strabat un culoar luuung in care gaseam in stanga si dreaptanumai studiouri de radio....DA..de radio..la acelasi etaj din cladire..adik 12(ultimul)..mai erau MAGIKfm..ONEfm..si mai multe radiouri care emiteau de acolo....dar de emotie nu le'am retinut pe toate!!!!! Am ajuns in studio...waii..pot sa va spun ca este mult mai "ciudat" cand esti tu acolo..fata de cum il vezi la tv..dar in fine..30 de min zicea gardianu...eu am trait fiecare secunda..!!!! M'am intalnit cu Virgilik..am dat noroc...a venit si DJ ALMUD...l'am cunoscut si pe el(ALMUD este dj-ul care prezinta FRESH TOP40 de weekend cu serbanik huidu)!!!Si am inceput sa discutam despre viitorul meu in radio..imi dadeau sfaturi etc...nu zic ca nu tin cont de ele...dar mi-e teama ca la fiecare radio unde merg toti or sa'mi zica la fel.."sa mai cresti si mai vorbim!!!!"...una este in ploiesti alta este in Bucuresti..la noi avem putine radiouri..pe cand daca stai bine sa te gandesti c'am toate radiourile MARI emit din bucuresti pe toata tara..asa ca..cred ca tot in bucuresti ajung la radio:D!!!! In studiou m'am tras in poza...m'am uitat pe softurile de emisie etc.!!!! A sosit timpul sa plecam...imi iau ramas bun cu greu:(:|..dar cu speranta in mine ca voi mai revenii:D:X!!! aoleuu..l'am uitat pe bunul meu OCTY(fotograful)..mi'a suflat in ceafa tot drumul...m'ai pe inteles o fost alaturi de mine..si vreau sa'i multamesc.."i-a zi mai..ajungeai u la kissfm fara mine...sau te doare'n in canci..iti este indiferent?"!!!! Si asta o fost aventura mea de saptm asta...palpitanta,emotionanta si distractiva!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte frumos descri aventura ta , la care sunt sigura ca ai visat cu mult timp inainte sa ajungi acolo, ma bucur foarte mult ca ai reusit si mi-as dori sa aud ca ai realizat in viata tot ce ti-ai propus!!!!!!! dar nu uita si de scoala!!!! MulLTA , MULTA BAFTAAAA!
de la profa