22 iulie 2008

VREAU LA RADIO!!!!






Totusi nu este de ras...sau ceva cu care sa'mi fie rusine...da..eu vreau la radio..ca dj..ca moderator..ca vorbitor la microfon!!! Mi se pare distractiv si tot'odata munca...multa munca...asta pentru necunoscatori sa nu creada ca daca esti la radio stai decat sa vorbesti..sa faci caterinca..nu este asa..am multi amici in radio..m'am plimbat pe la 2 posturi de radio(printre care unul este KISSFM) si nu este usor deloc..!!!!multi imi spun sa mai cresc..astept..nu ma grabesc..dar sunt nerabdator!!! Totusi vreau sa incer si jobul asta cu toate ca unii sunt in radio de 20-30 de ani...eu cred ca la varsta de 18-19 ani..un job ca asta este minunat(pt cei pasionati)!!!!..asa ca..ma voi straduii sa ma primeasca si pe mn cineva!!!Am si 2 idoli:D...care ma inspir si ma emotionez cand vorbesc cu ei la telefon sau cand ii am "face to face"!!! Mai am totusi un bun prieten,amic(eu asa il cred)..el pe mn..inca nustiu ca imi tot da ignore si mi-l ia:))..in fine..imi "place" de el cand este la radio..la radioK bieninteles...sper sa nu se supere pe mn ca l'am pus intre carcotasi cu toate ca el nu-i sufera..dar este vorba de mine pana la urma..asa ca eu cred ca poate sa se abtina:)..!!!!"ne mai vedem pe la radio adi:D:X:)"!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

asa este...multi dj de radio ii copiaza!!!