03 februarie 2009

Mare om.. mare caracter!!


Asadar.. ce sa mai zic!! Mi'am vazut visul implinit!(pe o parte.. ca la cate vise am eu..:)) )
Am facut un drum la Bucuresti cu o mica treaba cu un amic.. si n'a.. de ce sa nu fac mai mult si pe acolo:D!! Asa ca m'am gandit sa ma intalnesc cu Huidu sa'i strang mana si sa mai schimbam 2 vorbe!!! Noroc am dat.. dar vorbele s'au c'am pierdut pe drum:D.. ca nu prea am stat mult ca de... Domn Serban are si el treaba ca orice om mare cu functii importante:D(secret-TOP SECRET-)! Multa bafta mult Succes si poate serbanica imi lasi si mie un coment la mine pe blog!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

va sta bine impreuna, chiar semanati si sper sa te aprecieze acest "mare om , mare caracter" la adevarata ta valoare.
Stiu ca este idolul tau si am toata increderea ca te va ajuta in viitor sa ajungi acolo unde iti doresti.
Chiar meriti pentru ca esti cu adevarat pasionat de radio.
Este mare lucru sa poti sta de vorba cu omul pe care il urmezi ca model in viata si care iti poate da o mana de ajutor!!!!!! Bafta!
profa.