30 octombrie 2008

18 ANI!!! CE MAI VARSTA!!!!(30-10-2008)

























I) Prima parte:
De dimineata m'am trezit cu chef de viata, de glume cu gandul la distractie maxima!!! SI asa s'a si intamplat:D... cu exceptia faptului ca in dimineata aceea era sa ma calce coloana oficiala a vreunui jmecher ... oricum a mai pierdut un vot ala=)).. in fine!!! Toate bune si frumoase:D... ajung la radio!!! Va intreba'ti cum am ajuns acolo?? Pai am cerut permisiunea pentru ca nu sunt nesimtit .. bulangiu ... si bovagon!!! sunt un om(barbat) serios care isi respecta promisiunile!!! Ajung la radio ...foarte frumos ... dau de preferatii mei in FM'ul prahovean ... ii servesc cu ceva de haleala(secret) si o bombonica!!! Am facut poze intr'una... bineinteles ca nu am postat toate pozele pentru ca unele au iesit mai indecente, urate..ETC.!!!! M'am distrat.. am dansat.. am mai schimbat o vorba TOTUL a FOST CUM NU MA ASTEPTAM!!!!(multumesc enorm claudiu)
Mie imi pare rau pentru john, marius, catalin si alexandra ca nu au fost prezenti... pentru ca ei acum daca citesc acest comentariu or sa zic "bai bine mai "tarane".. si pe noi ne'ai uitat!!"... pai nu v'am uitat dar daca nu ati fost prezenti eu ce sa fac??:D:P Asta este.. viata merge mai departe:D:)!!!! Trecem la partea a II-a dupa radio:X!!! SINAIA FOREVER!!!


II)Partea a II-a SINAIA FOREVER!!!
Frate am ajuns la sinaia in 20 de ore(minute).. traficul de pe DN1(centura) a fost foarte aglomerat dar radu a facut slalom printre "cretini"!!! Am luat bautura, mancare, seminte ... am luat o gura de aer, ne'am distrat p'akolo.. am facut panarama, si am luat "taurul" de coarne in poza de mai sus!!!(dar nu este taur.. nu mai stiu ce era)Mai a fost atat de mijto incat unul dintre colegii mei mi'o zis cika... "bine ar fi sa fie ziua ta si maine:))!!!" Asa... si dupa ce am plecat de la SINAIA FOREVER.. "concerte".. "gagici" alea alea!! am mers fiecare la casa lui.. dar pentru mine ziua nu se terminase!!! Pai mi s'a strans tot familionul.. mai bine zis TOT NEAMUL am mancat, am baut, i'am golit de cadouri si ASTA A FOST!!!:D Am ce'mi amintii peste multi ani de aici inainte:D!!!!

Niciun comentariu: