25 octombrie 2008

Bosorogii Ploiesteni!!!!



Apai azi pe 25 octombrie cu 5 zile inainte de ziua mea era cat pe ce sa bat un BOSOROG..un MARTALOG.. in toata fiinta lui de prost!!!! Apai acum ma acuza'ti ca ce am cu oamenii in varsta!!.. Pai intocmai.. nu am nimic cu ei daca nu au si ei cu noi!!! Era urat afara.. burnita.. soseste "limuzina galbena"(poza foto).. coboara lumea.. dau sa urc si eu se trezeste una bucata de tanti cu un copil si un mos cu 2 sacose pline si grele sa coboare!!! Toate bune si frumoase... ii fac loc mamicii aleia.. si "carnatul" de pensionar (mancaia's pensia) statea ca un KKT in fata mea incat nu aveam pe unde sa ma duc...si pe deasupra ma mai facut si "copil tampit"!!! Apai fiti'ar pensia de ras...sa ti'o micsoreze cu 50%.. a trecut pe langa mine..m'a lovit umpic si cu bagajele lui peste picioare dar am trecut cu vederea..si dupa ce a coborat avea o gura asa bogata..ma spurca in toate alea.. imi venea sa cobor dp el in vremea aia nasoala sa reluam firul!!! Chestia asta m'a deranjat f tare.. pt ca daca se dadea din fatza mea avea loc pe unde sa coboare..ca yo urcam..dar cum BOSOROGII(nu toti sunt asa) sunt nerabdatori..cauta scandal ii urez un sincer "PLATIMI'AI RATELE LA MASINA SI CASA"!!!!! Si data viitoare tatae cand ne intalnim n'am sa mai tac!!! ce "P..ensia mea"!!!

Niciun comentariu: