01 octombrie 2008

Pana unde poate duce nesimtirea oamenilor??


Pai sa zicem ca este nemarginita!!!! Nu sa zicem..chiar este NEMARGINITA..pe zi ce trece descoperim dobitoci noi, "ciori" noi!!!! Si totusi nu inteleg de unde atata "sete" de a face rau cuiva..????...bey jmechere..vrei sa jefuiesti pe cine'va?? ridica pisica de coada si fa'ti treaba!!!!...vezi o fata frumoasa si vrei sa te bagi in vorba cu ea??..ia'ti DEX'ul in brate ca iti este c'am greu sa legi 2 vorbe!!! MIe imi pare rau ca nu am 2 metrii inaltime...ca veti vedea DRACU cu ochii!!!! Eu in locul celor de la Primarie sau de unde drq va dau astia certificate de nastere si buletine..v'as trage o DUNGA ROSIE!!!! Eu sincer spun incerc sa ma feresc de belele...dar si cand mi'o pica unu in mana..cred ca atunci voi face parnaie 10 ani!!! il bat pe ala cat pentru TOTI!!!! voi ce parere aveti?? astept comentariile voastre!!! NU UITA parerea ta conteaza!!!

Niciun comentariu: