01 octombrie 2008

Multumiri!!!!




Vreau sa multumesc si eu bunului meu prieten/amic/frate/var/etc!!!:D ADYtza!!! Pentru ca in 2 ani si ceva de cand am PC'ul asta nu am reusit sa schimb windows pentru ca HABAR N"AM:))))!!!! La cati veri PE BUNE am apelat si m'au refuzat cu acelasi motiv "NU AM TIMP"...uite ca ADI si'a facut timp...nu c'a voi>:P....sa nu mai veniti la mine sa va ajut ca nu am sa o fac!!!! Si cum adi baiat serios..ocupat si el ca orice om..s'a gandit si la mine:);;)!!!!...iti multumesc foarte mult!!!am sa'l cinstesc bineinteles pentru ca mi'a facut PC'ul de fuge mai repede ca "pisica" lui shumaher:))!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa cresti mai mare decat palatul parlamentului mai iulica. poate, poate te tine mai mult de 2 ani reparatia asta. da-i bice :)

adi dragoescu