28 ianuarie 2009

Mesaje in exclusivitate!!!



Imposibil dar adevarat.. nustiu cati dintre voi stiti ca eu sunt fan Carcotasi:X:D!!! Si din cate mesaje/email'uri si asa mai departe le'am trimis.. ieri IN SFARSIT mi'a raspuns Serban si mi'a aprobat vizita mea la Kissfm sa ma intalnesc cu el si cu restul echipei:D!!!
eu: Salut serban sunt iulik!! Saptamana viitoare am niste treaba la Bucuresti si ma gandeam daca tot ajung pe acolo sa trec pe la voi sa facem o poza iti strang mana schimbam doua vorbe si te las ca poate ai si tu treaba ca tot omul.. astept mesajul tau la id'ul de mai sus!!
serban: vino diminata la radio pe la 10 in orice zi!Serban!
eu:Pai si cum fac ajung acolo.. urc sus la 12?? sau te astept jos... si o sa ma gasesti in fata sediului??
serban:sus la 12\

Asadar Luni saptamana viitoare ma voi prezenta la sediul Kissfm ca sa'mi intalnesc idolii "face to face"!! Mai reveniti p'aci daca vreti sa vede'ti poze in exclusivitate cu mine si carcotasii:D:X:X:X!!!!

Niciun comentariu: