27 ianuarie 2009

Nu mai candideaza BASE!! iupyy..


Băsescu: «E foarte posibil să nu mai candidez»
Vai uite dasta ma bucur yo cel mai mult!!!!:D

"Traian Băsescu a declarat la postul public de televiziune că ia în calcul foarte serios să nu mai candideze pentru un nou mandat, dacă Guvernul PD-L - PSD nu îşi face bine treaba.

“Dacă actualul Executiv nu va avea performanţe, este foarte posibil să nu mai candidez pentru un nou mandat de preşedinte. Nu mă pot duce în faţa oamenilor să le spun că Guvernul pe care l-am girat nu a făcut nimic pentru ei. Candidatura mea depinde mult de performanţele pe care le va înregistra actualul Executiv”, a spus Băsescu."
Dar daca el nu "mai traieste bine".. atunci cine v'a mai traii?? Eu cu cine votez?:D

Apai fiti atenti ce mesaj am gasit pe net pt BASE:
"DU-TE-N PZDA *, NESIMTZIT NENOROCIT! TE ASTEPTZI CUMVA SA IASA LUMEA IN STRADA SI SA TE IMPLORE SA MAI CANDIDEZI? c*--VA NENOROCITA CE ESTI! PATETICULE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ITI BATI JOC DE POPORUL ASTA PE CARE NU DAI DOI LEI , FARA NICI O EZITARE; DE CE? PENTRU CA ESHTI UN MINCINOS, UN GOLAN, UN PERVERS , UN MAIMUTZOI NENOROCIT!!!!!!!!!!!!! MINCINOSUL DRAC---ULUI.............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Niciun comentariu: